Cégvezetőként érdemes számba venni azokat az időrabló rutinfeladatokat, amiket egy virtuális asszisztensnek ki lehet szervezni. Ne feledkezzünk el arról sem, hogy a COVID-19 miatti gazdasági bizonytalanság tovább fokozta az igényt az olyan idő- és költséghatékony üzleti megoldások iránt, melyek távolról, online működtethetők. A virtuális asszisztencia vállalkozások éppen erre az igényre kínálnak megoldást.
Kit nevezünk virtuális asszisztensnek?

A virtuális asszisztens olyan magasan képzett szakember, aki saját eszközeivel távmunkában segíti a vállalkozások működését. A virtuális asszisztens (más szóval VA) képzettsége, tudása és tapasztalata alapján specializálódik. Vannak többek között e-mailek kezelését, webáruház adminisztrációt, szövegírást, weboldalkészítést kínáló virtuális asszisztensi vállalkozások. A virtuális asszisztensek vállalkozók, akik szerződéses kapcsolatban állnak az ügyfeleikkel.
Miért előnyös virtuális asszisztenssel dolgozni?

Időt és pénzt takaríthat meg, aki virtuális asszisztenst alkalmaz, ugyanis
- Nincs munkaszerződés, a virtuális asszisztensek megbízási szerződés alapján dolgoznak.
- A megbízónak nem kell járulékokat és fizetett szabadságot fizetnie.
- A megbízó csak az elvégzett munkáért fizet, ami költségként elszámolható.
- A virtuális asszisztens a saját infrastruktúráját használja, tehát a megbízónak nem szükséges irodát és munkaeszközt biztosítania.
- A feladatai kiszervezésével a megbízó időt nyer, amit a vállalkozása fő tevékenységére vagy én-időre fordíthat.
Ha a napi adminisztráció, az emailek kezelése, a számlák kiállítása elveszi az időd jelentős részét vagy projektvezetésben jártas szakembert keresel, fordulj hozzám bizalommal.
Segítek kezelni a leveleidet, elkészíteni a prezentációdat, angolul és spanyolul tárgyalni az üzletfeleiddel, támogatni a projectjeidet és átvilágítani az időrabló feladataidat.
Források: