Unalmas, monoton munkák? Kiszerveznéd, de nem tudod, kinek és hogyan?

Ezért legyen virtuális asszisztensed
  • Sikeres vállalkozókat kérdeztem arról, ők milyen feladatokat szerveznek ki és mit nyertek azzal, hogy virtuális asszisztenssel dolgoznak.

Elsőként Dallos Zoltánnal beszélgettem. Zoli 2016 óta vállalkozó, a DLX MEDIA marketingügynökség alapítója, kommunikáció és márkaépítés szakértő. 2018 szeptemberében szervezte meg az első Üzlet és Utazás rendezvényt, 2017-ben pedig elindította népszerű YouTube csatornáját, ahol vlog jellegű oktató videók mellett interjúkat készít sikeres emberekkel.

Zoliról bővebben itt olvashatsz:

Miért gondoltál arra, hogy virtuális asszisztens keress?

Már akkor volt asszisztensem, amikor még alkalmazott voltam, és még csak terveztem a vállalkozás indítását. Nagyon fontosnak tartom, hogy mindenki azzal foglalkozzon amiben igazán jó, illetve amit szívesen csinál. Minden mást érdemes kiszervezni, delegálni, vagy felvenni rá munkatársakat. Én tudom, hogy az erősségem a stratégiai gondolkozás, vezetés, szervezés, rendszerek építése, viszont nem vagyok jó a nagy precizitást igénylő monoton, adminisztratív feladatokban.

A másik pedig a gazdasági megközelítés. Ha egy adott feladatot olcsóbban el tud végezni valaki, mint amennyit én adott idő alatt tudok keresni, akkor gazdaságilag nem éri meg, hogy azzal a tevékenységgel foglalkozzak.

Milyen feladatokat szervezel ki a VA-nak?

 

Jelenleg a cégünknél szinte minden ki van szervezve alvállalkozóknak, nálam már “csak” a pénzügyek maradtak, a stratégia, valamint az új ügyfelekkel való tárgyalás.

 

A teljesség igénye nélkül az alábbi feladatokat szervezzük ki alvállalkozóknak, asszisztenseknek:

  • kutatás, adatgyűjtés
  • potenciális ügyfelek, partnerek felkutatása
  • levél sablonok megírása
  • közösségi média fiókok kezelése
  • szövegírás
  • weboldalak karbantartása
  • CRM rendszer adminisztráció

Milyen feladatokat szervezel ki a VA-nak?

Sokkal több időm lett, sőt, azt gondolom, hogy a fejlődésnek ez egy elengedhetetlen lépése. Mindenkinek el kell döntenie, hogy egyedül vállalkozik, mindent ő intéz, mindent kontroll alatt akar tartani, vagy pedig csapatot épít, elkezd delegálni és kiszervezni feladatokat.

Nem beszélve arról, hogy egy virtuális asszisztenssel való együttműködés az egyik legjobb “menedzsment-képzés”, hiszen a vállalkozó minimális befektetés mellett tud megtanulni hatékonyan delegálni, utasításokat adni, embereket vezetni, együttműködni másokkal.

Mindenkinek ajánlom, hogy dolgozzon együtt virtuális asszisztenssel, akkor is, ha úgy érzi, hogy jelenleg talán még nincs is rá szüksége, mert többszörösen meg fog térülni ez a befektetés. Csapatban mindig könnyebb!

Ha szeretnél további részleteket megtudni arról, hogyan szervezd ki adminisztratív feladataidat egy virtuális asszisztensnek, írj nekem!

Unalmas, monoton munkák? Kiszerveznéd, de nem tudod, kinek és hogyan?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to top