5 tipp hogyan szervezz ki könnyedén feladatokat egy virtuális asszisztensnek

Virtuális asszisztensre van szükséged
Tehermentesítés

Kimutatások, ajánlatkérés, webshop ügyintézés. Unod, halogatod? Vagy egyszerűen csak nincs időd elvégezni őket? Gondoltál már arra, hogy kiszervezd ezeket a feladatokat? De nem tudod, hogyan kezdd el?

A napi rutinfeladatokat kiszervezni első hallásra nem tűnik egyszerűnek. Joggal merülhet fel benned a kérdés, hogy kik azok a szakemberek, akik ilyen feladatokat végeznek? Hol találod meg őket? Hogyan tudsz együttműködni velük?

A válasz egyszerű, virtuális asszisztensre van szükséged! Olyan magasan képzett szakemberre, aki a saját eszközeivel, távmunkában segíti a vállalkozásod működését. Aki tehermentesít azok alól a feladatok alól, amelyeket nem szeretsz, vagy csak elveszik az idődet.

Íme az öt pont, ami segít abban, hogyan is kezdd el a kiszervezést:

Írj listát
  1. Gondold végig, és írj egy listát azokról a feladatokról, amiket naponta, hetente, havonta ismétlődően kell elvégezned. Ne hagyd le a listáról azokat a feladatokat sem, amiket nem szeretsz, amik úgy érzed, csak elveszik az idődet, más, számodra fontosabb feladatoktól. Például minden hétfőn el kell készítened a heti kimutatást az előző heti értékesítésekről. Lekérdezést kell futtatnod, pivot táblát kell készítened, össze kell vetned az adatokat egy másik riporttal. Ez minden hétfőn minimum másfél óra munkát jelent, amit szívesebben töltenél azzal, hogy új terméket keress a webshopodba vagy megtervezd a következő Facebook kampányodat. És különben sem szereted az Excelt.
  1. Nézd végig a listát és jelöld meg azokat a feladatokat, amiket nem csak te tudsz elvégezni, olyan feladatokra gondolj, melyekhez nincs szükség speciális tudásra vagy jogosultságra.
  1. Írd a kiválasztott feladatok mellé, milyen tudásra, képességre van szükség az elvégzésükhöz. A kimutatások elkészítéséhez például jól jön az excel tudás, szövegíráshoz pedig a szövegírói tapasztalat.
  1. Keress olyan virtuális asszisztenst, aki az adott területen kínál szolgáltatást. Kereshetsz a Google-ban, az Upworkön és az Indeeden.
  1. Mielőtt felvennéd a kapcsolatot a VA-val írd le lépésről-lépésre, mi pontosan a feladat, amit ki akarsz szervezni és milyen határidőkre kell figyelni. Ez nagy segítség lesz már az első beszélgetésnél.

Ezután már csak fel kell venned a kapcsolatot a kiválasztott virtuális asszisztenssel. Nem fogod megbánni. Már az első alkalommal, amikor a VA végzi el a kiszervezett feladatot, látni fogod, mennyivel több időd maradt arra, hogy növeld a bevételed, fejleszd a vállalkozásod.  És mindezt költséghatékonyan élvezheted, csak az elvégzett munkáért fizetsz, nincs járulékfizetés, nem kell irodát és munkaeszközt biztosítanod.

Ha Te is kedved kaptál ahhoz, hogy az időrabló adminisztratív feladataidat kiszervezd, vagy csak tanácsra van szükséged, milyen munkáidat delegálhatnád egy virtuális asszisztensnek, írj nekem és kérd fél órás ingyenes konzultációmat.

5 tipp hogyan szervezz ki könnyedén feladatokat egy virtuális asszisztensnek

One thought on “5 tipp hogyan szervezz ki könnyedén feladatokat egy virtuális asszisztensnek

  1. Wow, fantastic weblog format! How long have you been running
    a blog for? you make running a blog glance easy. The total glance of your site
    is wonderful, as well as the content material! You can see similar
    here dobry sklep

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to top