Hatékonyság- hogyan növeld hét lépésben!

haékonyság

Határidőcsúszások, rohanás, kapkodás káosz. Ha ismerősek ezek a szavak, van dolgod a hatékonyság növelésével.

Nemcsak az üzleti életben, de a magánéletben is fontos a hatékonyság.

Ezért gyűjtöttem össze hat olyan hatékonyságnövelő tanácsot, ami mindkét területen remekül alkalmazható.

  1. Írj listát a feladataidról, az összetett feladatokat bontsd al-feladatokra, ezeket kezeld külön feladatként. Például Prezentáció készítése, amihez szükséges adatgyűjtés.
  2. Kategorizáld a feladataidat fontosság és sürgősség szerint. Ebben a céljaidat tartsd mindig szem előtt. A céljaid legyenek mérhetők. Például két órát kell fordítanom a prezentáció elkészítésére.

Hatékonyság csak a körültekintően elvégzett kategorizálással lesz növelhető.

  1. A feladatokhoz adj meg határidőt a 2. pontban meghatározott kategóriák szerint.
  2. Ütemezd a feladatokat a naptáradban a határidők alapján.
  3. Figyelj arra, hogy legyenek szünetek a feladatok között. Ahhoz, hogy hatékonyságot érj el fontos, hogy jól oszd be az idődet, tudj pihenni, hogy legyen erőd, koncentrált figyelmed a többi feladat elvégzésére.
  4. Minden új feladatot hasonlóképpen kezelj, tedd hozzá az éppen aktuális feladatlistához.
  5. Tervezz! Minden este tervezd meg a következő napodat.

A hét lépéssel nemcsak a hatékonyságod tudod növelni, hanem kiegyensúlyozottabb leszel, tudod tartanai a határidőket, több időd lesz a kikapcsolódásra.

Még több hatékonyságnövelő tipp.

Hatékonyság- hogyan növeld hét lépésben!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to top