Kiszámíthatóság új köntösben
Csendben voltam az elmúlt pár hónapban, nem posztoltam. Ugyanis kitartóan dolgoztam azon, hogyan tudom az ügyfeleimet még sokrétűbben támogatni a jelenlegi kihívásokkal teli időszakban. Hogyan tudok stabilitást nyújtani nekik, az állandó változások közepette.
Az két éve, amióta vállalkozó vagyok, a fő fókuszom az volt, hogy megkönnyítsem a kisvállalkozások mindennapjait azzal, hogy tehermentesítem őket az adminisztratív feladataik alól, megtanítom nekik, hogyan lehet úgy delegálni, hogy az valóban idő- és pénz megtakarítással járjon. Azonban szinte minden ügyfelemmel viszonylag hamar eljutottunk oda, hogy nem elég csak az adminisztratív feladatokat kiszervezni, költséghatékonyan működtetni, hanem szükség van a cég minden (gyártő, kereskedelmi, pénzügyi) folyamatát megvizsgálni:
- átszervezhető-e?
- megéri-e átadni egy szakértő alvállalkozónak?
- érdemes-e akár szoftver alkalmazni?
Meggyőződésemmé vált, hogy a vállalkozásomat olyan komplex szolgáltatással kell fejlesztenem, ami nemcsak a folyamatok komplex felülvizsgálatát kínálja a kisvállalkozásoknak, hanem az folyamatelemzés során felmerült hiányosságokra is tud megoldást ajánlani. Ezért kezdtem el az együttműködést olyan profi szakemberekkel, akik ebben az átalakulásban segíteni tudják őket.
Együttműködő partnereimet és a megújult szolgáltatásomat a következő napokban ismerheted meg.
Addig is nézz körül a megújult weboldalamon.