Cégvezetőként érdemes számba venni azokat az időrabló rutinfeladatokat, amiket egy virtuális asszisztensnek ki lehet szervezni. Ne feledkezzünk el arról sem, hogy a COVID-19 miatti gazdasági bizonytalanság tovább fokozta az igényt az olyan idő- és költséghatékony üzleti megoldások iránt, melyek távolról, online működtethetők. A virtuális asszisztencia vállalkozások éppen erre az igényre kínálnak megoldást. Kit nevezünk virtuális […]
Hat hasznos tanács a sikeres delegáláshoz
Ha vezetőként pótolhatatlannak érzed magad, nem mersz szabadságra menni, rendszeresen túlórázol, túlterhelt vagy, akkor valamit nem jól csinálsz. Nagy valószínűséggel egyáltalán nem delegálsz, vagy nem megfelelően adod át a feladataidat a munkatársaidnak. Miért érdemes delegálni? Vezetőként elengedhetetlen, hogy bizonyos feladatok elvégzését a beosztottaidra bízd. A delegálással ugyanis nem csak magadat tehermentesítheted, hanem kollégáidat is motiválod, […]
Öt tipp a hatékony időbeosztáshoz
Nem sikerül határidőre leadnod a kimutatást? Mindig a te gyereked az utolsó az oviban, akit hazavisznek? Hiába tervezed meg a napjaidat, mégis rohansz egész nap? Nem vagy hatékony? Ismerős problémák ezek mindannyiunknak. Számtalan módszer létezik, ami segít tudatosan beosztani az időnket. Ezekből gyűjtöttem össze az öt legfontosabbat. Mit nyerünk azzal, ha hatékonyan osztjuk be az […]
A távmunkáról munkavállalói szemmel
Sokan és sokat írták már a távmunkáról az elmúlt hónapokban, mivel a COVID-19 miatt, aki tehette, otthonról dolgozott. A távmunka azonban a legtöbb ember számára ismeretlen helyzet volt, amit kihívásként éltek meg. Itt most nem a járványhelyzetből fakadó nehézségekre gondolok elsősorban, hanem annak a tudásnak, tapasztalatnak a hiányára, ami ahhoz szükséges, hogyan szervezzünk meg egy […]
Minden, amit a kiszervezésről tudni érdemes
Gyakran halljuk és használjuk a kiszervezés vagy angolul outsourcing kifejezéseket. Devajon tudjuk-e, mit is takarnak? Miért kezdték alkalmazni a vállalatok? Hogyan változott azidők során? Ezekre a kérdésekre adok választ az alábbi cikkben. Így kezdődött A kiszervezés vagy angolul outsourcing története az 1950-es évekig nyúlik vissza. Több jelentős,elsősorban egyesült államokbeli vállalat vezetőségében alakult ki az a […]